سرخط خبرها

باخت دیگر برای شهرخودرو و پایان کار میثاقیان؟| پیچ «عکاشه»

  • کد خبر: ۹۱۵۳۹
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
باخت دیگر برای شهرخودرو و پایان کار میثاقیان؟| پیچ «عکاشه»
بازیکن اصفهانی شهرخودرو در ۲ موقعیت مشابه یک گل زد و یک گل نزد تا نماینده استان از یک‌قدمی پیروزی به مسیر باخت برگردد!

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ فرار مرگبار به قلب خط دفاعی گل‌گهر، هواداران خانه‌نشین شهرخودرو را پشت جعبه جادویی نیم‌خیز کرد، اما مرد شماره‌یک تیم مشهد در نبرد دیروز مقابل تیم سیرجانی ماشه را درست نچکاند تا حسرت بزرگ در پایان بازی به جان مشهدی‌ها بنشیند. تیم فوتبال شهرخودرو مشهد در چارچوب هفته نهم لیگ‌برتر این فصل برابر گل‌گهر سیرجان به شکست ۲ بر ۱ تن داد؛ شکستی که نقش اول آن را «ابوالفضل عکاشه»، مهاجم شهرخودرو، بازی کرد. بازیکن اصفهانی شهرخودرو در ۲ موقعیت مشابه که به فاصله چند دقیقه اتفاق افتاد، یک توپ را گل کرد و یک توپ را گل نکرد تا بازی‌ای که می‌توانست ۲ بر ۰ به‌سود شهرخودرو شود، ۲ بر ۱ به‌سود گل‌گهر سیرجان تمام شود!

۱۵ دقیقه خوب شهرخودرو

شهرخودرو برابر گل‌گهر یک بازی سراسر ضعف را از خود نشان داد؛ تیمی که گویا فقط ۱۵ دقیقه می‌تواند خوب باشد و آن‌هم سهم این تیم از دقیقه ۴۵ تا ۶۰ بازی بود، جایی که شاگردان میثاقیان بعد از یک نیمه ناامیدکننده که شمار پاس‌های پیاپی‌شان به یکدیگر به انگشتان یک دست هم نمی‌رسید، در شروع نیمه دوم طوفانی ظاهر شدند. نماینده خراسان در نیمه اول و از دقیقه ۶۰ به بعد بازی مطلقا حرفی برابر تیم تا بن‌دندان مسلح گل‌گهر نداشت. ضعف قوای جسمانی مردان شهرخودرو باعث شد تیم میثاقیان بازهم در خانه شکست بخورد.

ماجرای پورهاشم و عکاشه

حسام پورهاشم و ابوالفضل عکاشه ۲ بازیکن تأثیرگذار شهرخودرو در دیدار دیروز بودند. پورهاشمی در اقدام عجیب دیگری از سوی کادرفنی به‌عنوان پنجمین کاپیتان فصل شهرخودرو آن‌هم فقط در ۹ بازی وارد زمین شد. دفاع چپ شهرخودرو که گویی از بستن بازوبند انگیزه‌های زیادی گرفته بود، الحق‌والانصاف از معدود بازیکنان خوب شهرخودرو در میدان بود که توانست پاس تک‌گل شهرخودرو را به‌طرزی استثنایی برای ابوالفضل عکاشه ارسال کند. پورهاشم روی همان چند موقعیت خطرناک شهرخودرو از دقیقه ۵۰ تا ۶۰ بازی همراه با عکاشه نقش اصلی را ایفا کرد. ابوالفضل عکاشه‌ای که با سرعت و تکنیک خوبش پشت سر مدافعان گل‌گهر چندبار به حرکت درآمد که حاصلش یک گل و خلق ۲ موقعیت قطعی گل بود که البته با بی‌دقتی و کم‌تجربگی او به باد رفت. درست وقتی شهرخودرو در بهترین فرم دقایق بازی و با یک گل از حریف پیش افتاده بود، عکاشه موقعیت تک‌به‌تک را خراب کرد تا ورق بازی به‌سود شاگردان ژنرال برگردد.

«شکاری» شکارچی شهرخودرو

شاید نقش رضا شکاری در پیروزی شاگردان امیر قلعه‌نویی بیش از سایر بازیکنان تیم سیرجانی بود؛ بازیکنی که هم یک پاس گل استثنایی در خیل عظیم مدافعان شهرخودرو برای سعید صادقی به‌حالت چیپ ارسال کرد و هم با یک ضربه دقیق گل دوم و پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند تا به‌حق، بهترین بازیکن میدان لقب بگیرد. شکاری شکارچی واقعی نبرد دیروز تیمش برابر شهرخودرو بود.

۶ دیدار سخت باقی‌مانده برای یک برد!

شهرخودرو در ۶ دیدار آینده باید ۳ میزبانی سخت از تیم‌های پرسپولیس، استقلال و سپاهان داشته باشد. در طرف دیگر، شاگردان میثاقیان ۳ میهمانی سخت‌تر هم مقابل نفت‌آبادان، فولاد و پیکان در پیش دارند، دیدار‌هایی که دست‌کم باید یک پیروزی برای شهرخودرو درپی داشته باشد، وگرنه شاگردان میثاقیان باید از همین نیم‌فصل عطای بقا در لیگ‌برتر را به لقایش ببخشند.

قلعه‌نویی: میثاقیان ایثار می‌کند

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان بعد از برتری مقابل شهرخودرو و بازگشت به صدر جدول لیگ‌برتر گفت: دیروز هم گفتم که این بازی یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما خواهد بود و همین‌طور هم شد. امیر قلعه‌نویی افزود: درباره نیمه اول نباید حرف بزنیم، چون اصلا فوتبال نبود و فقط ۴۵ دقیقه وقت گذشت. در نیمه دوم قبل از اینکه حریف به گل برسد، چند موقعیت گل دیگر هم داشت، اما ما با تعویض‌هایی که انجام دادیم، بازی را در دست گرفتیم و توانستیم پیروز میدان باشیم.

تک‌به‌تکی که منادی از عکاشه گرفت، ما را به بازی برگرداند و گرنه بازی ۲ بر صفر می‌شد. سرمربی گل‌گهر با اشاره به عملکرد تیم شهرخودرو و میثاقیان اظهار کرد: میثاقیان ایثار می‌کند با شرایطی که هست. او واقعا زحمت می‌کشد. شهرخودرو خیلی چغر است و خوب بازی می‌کند. اگر در هفته‌های آینده هم همین‌گونه بازی کنند، روندشان بهتر خواهد شد.

میثاقیان: بد بازی نکردیم

سرمربی شهرخودرو که هفتمین شکست فصل را با این تیم تجربه کرد، بعد از پایان بازی دیروز گفت: بد بازی نکردیم و شانس‌های گل‌زنی زیادی داشتیم. بازیکنان ما بعد از زدن گل اول فکر کردند بازی تمام شده است. اکبر میثاقیان افزود: دستمزد یک بازیکن آن‌ها هزینه یک سال باشگاه ماست. اگر عکاشه گل دوم را می‌زد، شاید ۲ بر ۱ می‌بردیم. حریف باتجربه‌تر بود و پیروز شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->